4 Şubat 2014 Salı

soğuk kış günlerine ısıtan fikirler ((:

Bu günlerde İzmir'de hayat nerdeyse 0 ın altına indi inecek. Havalar çok soğuuk. Allah bu soğuklarda aç açıkta kalanlara yar ve yardımcı olsun.(
Kış tatilinin en güzel kısmı evde olmak ve bi'sürü proje yaratmak, araştırmak ve bolca el işi yapmak olsa gerek. Ya da bu durum benim için böle (: Bu soğuk kış günlerinde boynumu ısıtsın diye jean renklerinde bu boyunluğu örmeye başladım, örgüde çok çeşit bilmesem de seviyorum bu işi (: ,ne kadar sürede biter bilemiyorum, ama hızla ilerliyorum...

Örgü bilirler ve örgü severler çok yakında güzel bir sosyal proje ile desteklerinize ihtiyacım olucak.
 Ruhların hep sıcak kalması dileği ile...

                                                                                                                    pek çok öptüm
                                                                                                                    huzurlu muzur (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder