4 Şubat 2014 Salı

meleklerime itafen...




Hangi dine yada hangi inanca sahip olursanız olun melekleri hepimiz biliriz ve saygı duyarız onlara.
Bildiğimiz (yada benim bildiğim diyelim) sadece 4 büyük melek dışıda varlığı ile bizlerin yanında olduğunu ve hayatımızı kolaylaştıran başmeleklerinde olduğunu bizlere anlatan kitaplar günden güne kitapçılarda yerini almakta...
Şu aralar okuduğum; "Meleklein Gücü" Beki İkala ERİKLİ adlı kitabını bu merakla edinenlerdenim. Meleklerin varlığına inanıyorum ve anlatılan süprizlerle çokça karşılaşıyorum.Tüyler, bozukluklar, bulutlar v.s.. Mucizeler yaşıyomusum dersen ? Her anı bir mucize gibi yaşamayı seçtiğin sürece herşey bir mucize! bana göre...
Çünkü "sen!",  "mucizesin!"

Bu ilgi ile olsa gerek uçmak, kanat, tüyler, bulutlar kavramları benim için hep olduğundan daha anlamlı.
Elbette "melek" olağanüstü güzellikte, kanatlı ve boyutlar arası bağlantı kuran varlıklardan çok daha ötesi... Mesela "sen"; güzel kalbin,yaptığın iyiliklerle; 2ayaklı, 2 kolları olan  yeryüzüne serpiştirilen diğer meleklerden birisindir kimbilir?
 Hayatımızda yarattığı sihirler, mucizeler,görünmeyen kanatlara sahip olan varlıkarında olduğunu, yaşadığımız deneyimlerle tecrübe etmişizdir muhakkak...
Ben okuduğum kitaptan çok, uçmaya olan tutkumdan dolayı; yeni edindiğim kanaviçe hobime kendimden bir dokunuş kattım ve bu güzellik ortaya çıktı.
mucizeler ve ışılkla kalın...(:
(melek dilinde)


                                                                                                            pek çok öptüm
                                                                                                             huzurlu muzur (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder