2 Mart 2016 Çarşamba

savrulası saçlara..

Merhabalar; çok pratik ve çok etkili bir kür tarifim var paylaşmak istediğim, ben elimde olan saç bakım yağımda uyguladım sizler istediğiniz saç yağında yada dilerseniz saf asidi alınmış zeytinyağında aynı uygulamayı deneyebilirsiniz. 





Malzemelerimiz:

* B vitamini (1 kutu/5 ampul) 
* Doğum kontrol hapı (1 kutu)
* Dilediğiniz saç bakım yağı
* E vitami (1 kutu/5ampul) 
* D vitamini ( 1 kutu /1 ampul)





Hazırlık aşamasına geldiğimizde ise , öncelikle tüm hapları bir kaseye yada havanda eziyoruz, olabildiğince toz haline geşmesi tercih sebebi. Daha sonra bu tozların üzerine sırasıyla E, B ve D vitaminini ilave ediyoruz. Son olarak dilediğiniz saç bakım yağını ilave ediruz, tüm karışım homojen bir hal alana değin karıştırıyoruz. Ben haftada 2 defa olmak kaydıyla saçlarımın tamamına uyguluyorum. Saçlar ne kuru neden vıcık vıcık yağlı olmuyor, ikisinin arasında bir kıvam bunu zamanla anlıyorsun. Normal tarifine ilave olarak ben D vitamini ekledim 1 ampül. Malum saçlarında zaman zaman bakıma ve vitamine ihtiyacı var. Sürekli kullanımda yeni saçları çıkaran bir uygulama, ancak minimum 2-4 ay kullanmak gerekiyor. Malzeme ölçü itibariyle epey bereketli saç boyu ve yapısı önemli bir faktör malzeme idaresi için ancak düzenli kullanım  için 2 ay garanti edebilirim gibi gibi.. Tarifler benden denemesi sizden.. Benide haberdar edin aldığınız sonuçlardan, sorunlardan..



                                                                 pek çok öptüm
                                                                huzurlu muzur (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder