14 Mart 2016 Pazartesi

mint çerçeve✨

Merhabalar; 
Benim çok beğendiğim ve paylaşmak istediğim keyifli bir projem var☺️ Bu aralar geridönüşüm projelerine çokça kafa yoruyorum.. Malum hayatta herşeyin birden fazla amacı var, tek yönlü yada tek amaca hizmet etmemek lazım😎😎 öyle değil mi?? 
Evde kullanmadığımız bilezikleri atmıyoruz, ziraa pişman olabilirsiniz yeni hallerini görünce.. 
 Öncelikle malzemelerimizi toparlayalım.
✨ Kullanmadığınız bilezik
✨ Pamuklu ip 
✨ Kurdele 
✨ İpe uygun tığ



Tüm malzemeri topladıysak , hazırlıklar başlasın:))  

Yapılıcaklar çok basit, 

1.sıra; tek zincir yaparak başlıyoruz bileziğimizin etrafını sık iğne ile örmeye, tüm çemberi tamamlayıp kapatıyoruz
2. sıra; 3 zincir çekip ilk sıraya batıyoruz, hemen yanına 2 sıkiğne, 3zincir yana batıyoruz ve çember sonuna kadar aynı işlemi tekrarlıyoruz.
3. sıra; tamamına sıkiğne yapıyoruz ve tüm çemberi tamamlayınca kapatıyoruz. 
İstediğiniz tipte bir kumaş, kurdele veya dantelle askı yapıyoruz. İşte bu kadaaar :)))




                                                                                                    pek çok öptüm
                                                                                                     huzurlu muzur (:

2 yorum:

  1. Aynısından iki sene önce yapmıştım :) Çok keyifli... Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim sizinkinide merak ettim =) eminim ki çok güzeldir;))

    YanıtlaSil