2 Mart 2016 Çarşamba

kıymetlimisssss


Bay Frodo günlüğünü bende unutmuşsa bende tüm hikayeyi yeniden yazarım...  evet ilk açtığımda paketi hissettiğim ve aklıma gelenler tamda böyle oldu. Sanki fantastik bir zamandan bana gelen bir hediye gibi hissettim.. Ben defterimle karşılaştığımda bana Yüzüklerin Efendisindeki Frodo'yu hatırlattı. Maceralarını ve yaşadıklarını not aldığı defteri vardı onunda:)) O sebeptendir ki kendisi bu günlerde pek "kıymetli"missss 👻🙈  2016'nın dünyasında bende kendi çapımda bir Frodo'yum neticesinde =))
Defterler kırtasiye gereçleri ve binimum ıvır-zıvırlar hep benim ilgi alanımda olmuştur. Yazı yazmayı sevdiğim için de bi dolu defter-kalem işleri meraklısıyım. Tesadüf eseri karşılaştığım B2handmadedesign defterlerinin herbiri birbirinden güzel, özel ve titizlikle hazılanıyor, nerden mi biliyorum? Çünkü bizzat şahit oldum buna ;) Hem elyapımı, hem de doğal dokular kullanılarak yapılıyor, ben en çok ta bunu sevdim. Yurt dışında görüp beğendiğimiz ooo bunlardan keşke bizim ülkemizdede olsun dediğimiz ayarda benden demesi;) Ben Kıymetlimisss'e  görür görmez çarpıldım, İnstagram profilinde görselleri zaten çok güzeldi ama bana ulaştığında helal olsun dedim. Bir çok farkı markadan kişiselleşmiş ürün satın almış biri olarak sizi temin ederim ki, üreticisi ve tasarımcısı Burcu hanımda çok tatlı ve ilgili sağ olsun.☺️  Hem sizin gönlünüz olsun hemde isteginizin oluru için size çok yardımcı oluyor. Ne güzel hayallerinin peşinden koşup bunun için adım atan insanlar iyiki varlar... Bu sayede bizlerde bu sihirin bir ucundan parçası oluyoruz, öyle güzel bir enerji ki bu bizlere de dokunuyor.. Sevgiler benden sayması sizden;) Ayrıca mutlaka bi yoklayın inceleyin herkese uygun bir ürün mutlaka vardır.... B2handmadedesign



                                                                                     pek çok öptüm
                                                                                    huzurlu muzur (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder