7 Mart 2014 Cuma

lemon tea (:




Havaların bi'ısınıp, bi' serinlediği şu günlerde bağışlık sistemimizi güçlendirmeliyiz. 

% 100 kendi üretimimiz olan ve bahçemizde ki, benden yaşlı olan, 4 mevsim bize cömertliğini sunan limon ağacımızın mahsülleri.

Ben Arabın bol bulduğundan hallice 1kg. kadar limonu dilimledim, ancak miktar azaltılabilir. Dilimlenen limonları cam bir fanusa veya benimki gibi bir demliğe koyabilirsin. Üzerini geçecek kadar kaynamış su ilave edip 15 dk. kadar demledim. İçine tatlandırmak için bal ve tarçın ilave ettim, bu damak zevkine göre değişir.

Afiyet gele...


Kendini koru ve kendine iyi bak, 
ki; vücudunda bu iyiliği karşılıksız bırakmasın....
sağlıkla ve keyifle....

                                                                                                                       pek çok öptüm
                                                                                                                       huzurlu muzur(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder