7 Mart 2014 Cuma

ilham perilerim;)



Yeni yeni projeler, yepyeni tasarımlarla yoğrulduğum şu günlerde; tasarımlarıma ve bana ilham veren en belirleyici şey; başta hayat olmak üzere, renkler ve dokular...

Pastel renkler bana huzur verir, hoşluk verir, içimi açar.. 

Baharın göz attığı şu dönemler de, ev dekorasyonundan, ufacık tefecik bi'çırpılık projelerim ve aksesuar tasarımlarım uçuk, kaçık bu rüya renklerde. 

"kendi işini kendin yap" mottosu ile yola çıkan yaratıcı beyinler, sanat aşığı kalplerin   "do it yourself", kısaltması "#diy" hashtagi altında, türkçesi ise "kendin yap" olan projelerini, bildim bileli severim ve keyifle takip ederim. Kopyala yapıştırdan çok, bana ilham veren fikirleri özgünleştirmeyi tercih ederim.

 Sevdiklerimle el yapımı, ev yapımı mutluluklar paylaşmayı seviyorum. Kendimden bir parçayı, yaptığım tasarımla aramdaki enerjiyide paylaşıyorum çünkü...

Kolay yapılabilecek, belki sizlerede iham verecek küçük mutluluklar paylaşacağım.Yıllardır biriktirdiğim arşivimi artık paylaşma vakti.

Projelerin detayları ile yakın zamanlarda sahnelerdeyim.

Benim için terapi, senin için de fikir olsun...
                                                                                                          pek çok öptüm
                                                                                                          huzurlu muzur(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder