29 Mayıs 2013 Çarşamba

hi huuu yaz geliyoreeeee

Bir yaz çocuğu olarak deli sıcakları saymassak yaz mevsimini çok severim.Hali hazırda yaz ha geldi, ha gelecek derken bir tık daha yaza girdik bile...Eeeeh bu konu erkeklerin çok derdi olmasada biz hatunların incelen giysilerin beraberinde fazlalıkların açığa çıkması kabus sebebi malumunuz =)
Ben bu konu ile ilgili basit önlemler almaya çalışıyorum. Bunların en başında tabiki spor yer almakta, spora ek olarakta yeme-içmeye dikkat edemiyorum malesefki etmem gereksede=)) ancak kozmetik nimetlerinden sınırsızca yararlanmaktayım.Nıveanın selülitleri küstüren lotus içerikli kremini herkese tavsiye ederim.Kremin kokusu benim çok hoşuma gidiyor bu yüzden keyifle kullanmaktayım, ayrıcada 2.tüpü bitirdikten sonra (ki  buda yaklaşık 2,5 haftaya deng gelen süre) selülit görünümünde ciltte gözle görülür bir fark yaratıyor, buna ek olarak cildin ışıltısını ve dokuyuda iyileştirdiğini deneyimlemiş biri olarak, bu ürün denenesi diyoreeee bendeniz =)))Ürün tüp şeklinde ve bir çok kozmetik reyonunda, marketinde yer almakta.Nıveanın Q10 seriside bu konuda oldukça iddialı buda deepnote olsun sizlere ;))

                                                                                                                                pek çok öptüm =)(=

2 yorum: