25 Haziran 2013 Salı

Yaratıcılığınız aşkla dolsuuuun =)


 holaaaa =)
Bugünlerde kendin yap projelerimle (diy) yada yaşanmışlığı olan objelerimi makyajlamak ile oldukça haşır neşirim. Bu haşır neşirlikle beraber elime ne geçse boyuyorum, süslüyorum dahada olmazsa bozup yeniden yapıyorum. Bundandır ki; hatırladığım kadarıyla geçmiş hayatındaki kofremiz, artık hayatına dikiş kutusu olarak devam etmekte, benim yaratıcı ruhum sayesinde =))Kalp formu olmasından dolayı kalbimi fetheden sevgili metal kutumuz üçüncü baharını yaşıyor.Çünkü ilkinde sadece basit bir renk değişikliği için yola çıkmışken, istediğim sonucu elde edemeyince, devreye muazzam ve bitmek bilmeyen oje koleksiyonumun en nadide parçalarını feda ederek daha zevkli ve zengin bir görünüm elde ettim;) Ben bu yeni halinden çokca memnunum eğer elinizde sizinde işe yarar makyajlanması gereken atıklarınız yada yenilenmesini istediğiniz objeleriniz varsa bu sizede bir fikir olabilir.;)Minik bir malzeme listemiz ve çok kolay bir uygulama sıralamamız bulunmakta...

kısaca malzeme listesimiz;

* metal kalp formlu kutu
*sprey boya (ben doreyi kullandım bu zevke göre değişebilir)
*çatlatma görünümü sağlayan oje/akrilik boya

kolay uygulamamız;

Öncelikle sprey boyayı uygulayacağınız alan havadar olsun.Her yere gazete kağıdı yada muşamba sermeyi unutmayın! aksi taktirde keyif bir işkenceye dönebilir, tinerle bile zor çıktı benim kullandığım sprey boya. Boyanacak yüzeyi daha önceden yıkayıp,kurulayın ve daha sonra boyayın, yüzeyde kalan toz kalıntıları boyandıktan sonra kötü bir görünüm oluşmasına sebep olabiliyor, bunuda istemeyiz. Herşeyimiz hazır olduğunda (malzeme ve imkanlar) kutudaki kullanma kılavuzuna göre boyayı yüzeye uygulayın.Ben boyama işleminde oluşan olumsuzluklardan dolayı yüzeydeki görünümü sevmedim ve bu yüzden doyumsuzca aldığım ojeleri değerlendirdim. Çatlatma ojelerimi kullandım ama diğer efekti veren ürünlerde kullanılabilir. Yüzeyi boyadım ve ortaya keyifli bir sonuç çıktı. Bu keyifli oluşum artık hayatına  annemin dikiş kutusu olarak devam etmekte.

Kutumuzun kalp oluşundan dolayıdır ki aşkınız bolarsın diyerek konuyu aşka bağlıyorum ;))
                                                                                                                            pek çok öptüm =)(=

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder