6 Ocak 2017 Cuma

Renkler zenginliğimizdir..



Bir işe merak saldığım zaman ne var ne çok didik didik araştırıyor ve o iş ile ilgili ne bulursam almak ihtiyacı hissediyorum. Sanki eksik olunca o işe başlayamıyacakmışım gibi geliyor. Bu da benim hüsnü kuruntum :)  Ya da takıntım demek daha samimi olucak ;) Renklerle oynamak bana iyi geliyor. Ben de her fırsatta bunu kullanıyorum. Bu da renklenmem için nostaljik ve biraz delice bi iş. Ziraa kanaviçeyi ya da modelinizi sevmezseniz bir türlü üremiyo bu terapiden çok eziyet haline dönüşüyor. Bizzat tecrübe etmiş biri olarak bunun teminatı benim efendim:)  Kitaplarda yer alan modeller birbirinden sevimli ve zevke göre çeşitlikte. Sanırım kolleksyoner ruhum hepsine sahip olmak istiyor bu kitap ve dergilerin :)) 
                                                                             pek çok öptüm
                                                                            huzurlu muzur (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder