6 Ocak 2017 Cuma

diy ring bracelet (:

   


Blogumu asıl açma sebebim kendin yap/diy projelerim iken amaçtan sapmaya ramak kalmış. Halbuki son birkaç postun taslağı arşivimde neredeyse 2 yıldır unutulmuş. Bu durum benim ne denli ehlikeyf  oluşumun yegane kanıtıdır. Bu fazlasıyla kolay ve çabuk projemin ortaya çıkışı ise tamamen ihtiyaçtan mütevellit. Takının tokanın ihtiyacımı olur denmesin zira çok alınırım. :) İhtiyaç şudur ki, fotoğrafta görülmekte olan halka aslında suyolu bir yüzüktür. Bendenizin elleri şişip, kilolanıncada birkaç beden küçüldü. Proje arşivin tozlu raflarında yıllandığı için elimdeki tek fotoğraf budur. Ben yinede kısaca nasıl yaptığımı paylaşayım.

 malzemeler: 

. yüzük/halka
. ip/kordon
. makas
. çakmak



yapılışı:  

 Bilek ölçüsünün yaklaşık olarak iki katı ipi kestim. İpimin saçak ve kenarlarını çakmakla yaktım. Bunun sebebi zamanla ip kaçmasın ve bana süpriz yaratmasın diye. İpimin her iki ucunu halkamın içinden geçirdim ve dolayarak düğümledim. İşte bu kadar. İlerleyen günlerde bir versiyonunu yapıp burdan detaylı ve fotoğraflı olarak paylaşırım, bu şekilde takı işini bilmeyenler için çok açıklayıcı olmadığının farkındayım. Telafi edeceğim söz. 
                                                             pek çok öptüm 
                                                             huzurlu muzur (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder