7 Haziran 2012 Perşembe

bu günlerde mest olduğum ses...

 Kendileri Ahmet Enes Karaçam.
"Bülbülüm Altın Kafeste" adlı anonimi çok severim,aşka gelip dinleyesim gelmişti ki bu esnada tanıştım Ahmet Enes'in bayılası o süpersonic sesiyle. Sonra birde ne görem bu parçanın paylaşıldığı klip "Menekşe ile Halil" den alıntı olmasın, çifte kavrulmuş bir seyir keyfi oldu bendeniz için =)).Yaptığım küçük bir araştırma sonrası kimdir bu Ahmet Enes diye ;
Kendi Kaleminden Ahmet Enes ;
Bir Aralık'ta, Erzurum'da doğmuşum. Çocukken çok ağlamamı, büyüyünce güzel sesli olacağımın alameti sayarlarmış. 1 yaşında beni tutup İstanbul'a, hayallerimin ve kalbimin şehrine getirmişler (iyiki de getirmişler)... Derken büyüdüm, okullar bitirdim, bir insanın büyürken görmesi gereken birçok şeyi gördüm, yaşadım İstanbul'da.. şimdi "şehrimin radyosunda", ağlamaklı çocukluğumdan kalan "güzel" sesimle şarkılar söylüyor, dinletiyor ve dinliyorum..
 ....diye paylaşmışlar sevgili kaynak sitede =)
Belki biraz daha fazlası vardır diyerek, Ahmet Enes'in resmi olduğunu umduğum facebook sayfasındada biyografisini paylaşmışlar, bende bu paylaşımı paylaşmak istedim =)) (çok paylaşılası bir cümle oldu )

Ahmet Enes Biyografisi;


18 Aralık'ta, Erzurum’da doğdu.

İlkokul, ortaokul ve liseyi Üsküdar’da okudu.

2005 yılındaki Pakistan depreminde tercüman olarak görev yaptı.

2008'de İstanbul Üniversite’sinin Gazetecilik Bölümü’nden mezun oldu.

Üniversite öğrencilik yıllarında radyo programcılığına başladı, aynı dönemlerde çeşitli okul ve kültür merkezlerinde sayısız konserler verdi.

Canlı müzik formatlı radyo programıyla 2007 yılında "Yılın En İyi Radyo Programcısı" ödülünü aldı.

Üniversite mezuniyetinden sonra Amerika Birleşik Devletleri’nin başkentinde biri TOEFL, diğeri Gazetecilik başlıklı iki sertifika aldı.

Yurda dönüşünde TRT’de yayına başlayan 'Medya Müfettişi' programının editör kadrosunda görev aldı. Daha sonra TRT Müzik kanalının açılmasıyla eş zamanlı olarak yayına başlayan 'Günaydın Türkiye' programında performans sanatçısı olarak görev yaptı.

Çeşitli reklam, haber ve tanıtım metinleri seslendirdi, belgesel ve reklamlara müzik yaptı.

Haber programı yapımcılığı ve haber spikerliğine devam ettiği esnada, 2011 yılında kısa dönem er olarak askere gitti Eylül ayında terhis oldu.

Halen bir televizyon kanalında seslendirmen olarak görev yapıyor.

æ bir yay burcu. Kalbiyle yaşıyor. En büyük hayali kendisinde saklı. En büyük isteği ise Sofi isminde bir kız babası olmak...


Umarımki hayalleride Sofi'side gelecekte onunla olsun....
Eğer bu keyifli sesin müziğini ve parçalarını merak ederseniz ; mutlaka ama mutlaka,
"Bülbülüm Altın Kafeste",
"İhanet",
"Yalanda Olsa",
"Sevdim" ,
"Cennet",
"Makam",
"Farkında Mısın? "
dinlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum... 

                                                                                    pek çok öptüm =)(=

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder