8 Ocak 2013 Salı

yenilenen yıl şerefine =)(=


Kimine göre dolu dolu , kimine göre de bomboş bir yılı daha geride bıraktık...
Hayat  plan yaparken ne olduğunu anlamadan bize sunulan ve içinde yer aldığımız  kısa metrajlı bir film bence...Filmi anımsadığımızda gülümseyip, ders almak esas olandır...
Yeni kelimesi; getirecekleri ne kadar memnun etse veya etmese de insanı sevindiren ve yüzünü güldüren, umut vaat eden bir anlam taşıdığı  için yeni yıl beklentilerimizde bu oranda çokça...  Her geride kalan yılda olduğu gibi bir çok mutluluklarım, hüzünlerim, kazanımlarım, kaybedişlerim, dünyayı defalarca turlayacak kadar istek ve ihtiyaç listelerim, gerçekleşen yada ertelenen dileklerim ve ben var oldukça içimde bitmeyecek, bütün insanlığa yetecek kadar umudum var...=)(=
Gelecekten ve yeni yıldan da aynı oranda hatta daha fazla beklentilerim var.
Bu beklentilerin elbette çoğunluğu kişisel şeyler, lakin insanlık içinde bir dizi isteğim yok değil... Sadece yenilenen yıl için değil insanların daimi  olarak birbirleriyle empati kurabileceği, hoşgörülü olabileceği, ihtiyacı olanı görmezden gelmeyip varlığının en azından paylaşabileceği kadar bir yada bir kaç tık-ını paylaşabileceği, mutluluk ve huzur arayışı için Tibet'e yada Mekke'ye değilde, her geçen an uzaklaştığı benliğine yolculuk yapabildiği, elbette şiddetin olmadığı ancak fiziksel yada tek bir cinse karşı değil,  canlıya, cana kasıt olan psikolojik ve fiziksel şiddetin olmadığı, insana insan olarak, hayvanlara da bir varlık bir canlı olarak kıymet verildiği,  daha nice kaybolan değer ve kültürlerin farkına varıldığı, bu farkındalığın bilincimiz olduğu bir ömür diliyorum. Bu temennimin bir kaçını 2013te edinsek bir kaçınıda 20.. lerde yerleştirsek hayatımıza dahada güzeli olabilir mi? bilemiyorum...
Hayattan beklediğiniz, yaradandan yada inandığınızdan beklentiniz ne ise, iyi-leşme ve değişim önce ben-de başlıyor bunu unutmamak gerek. Aynen kelebek etkisi misali....
İnsana Güven'in yeni yıla bakış açısını çok beğendim vede destekledim; her günün yeni bir şans olduğunu hatırlatıyor bizlere..."Dünyayı değiştirmek için 365 şanslı gün" yeni yıl dilekleri... Zaman hızla ilerliyor ve bugünün şansı yarın değişiyor...
Yenilenen yıl herkes için mutlanma(umutlu mutluluk hali)  getirsin diliyorum ki...Şansımız bol olsun...
                                                                                                                    pek çok öptüm =)(=
foto kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder